Nad całą akcji marketingową przeprowadzoną przez Solara z okazji wydania jego krążka rozkminiać nie będziemy. Wystarczająco rozgrzała ona internet w ostatnim czasie. Przy jej okazji wyszedł jednak klip do numeru „Klub 27” stanowiący tytułowy singiel z tak niecodziennie promowanego albumu Solara.
„Klub 27” to tytułowy singiel z nadchodzącego solowego albumu Solara, który w całości wyprodukował Deemz. Teledysk ukazujący pogrzeb artysty jest zarazem zakończeniem budzącej duże kontrowersje akcji marketingowej.
A cała akcja marketingowa (dla niezorientowanych w temacie) rozpoczęła się od serii „dziwnych” wpisów Solara na jego profilach w mediach społecznościowych, które świadczyć mogły o kiepskiej kondycji psychicznej ich autora, a jej momentem kulminacyjnym było to o to video (jeśli ktoś jeszcze go nie widział):
Następnie ukazał się wspomniany teledysk do numeru „Klip 27”:
A wraz z nim kolejne video z wyjaśnieniem całej akcji:
I co sądzicie o takim sposobie na promocję?