Młody, asthma i Uszer z własną wersją testu „ZIMBARDO”

Opublikowano: 21/03/2023
Autor: Maciej Werner
Zdjecie newsa

Młody, pod szyldem nowo powstałego labelu NUMER OSIEM, realizuje swój „S.E.N.”. Szeroko zakrojony projekt, w którego realizację zamieszani są również Moo Latte, DJ Ure i Olafsaxx, a który swoją formą wykracza poza standardowy, muzyczny album. Właśnie ukazał się pierwszy singiel zwiastujący to przedsięwzięcie. Zobrazowany fabularnym klipem, a nagrany wraz z asthmą i Uszerem, utwór „ZIMBARDO”.

Młody przedstawia „S.E.N.”, do którego prezentacji przygotowywał się dwa lata. Raper i producent, oprócz nowego albumu, nagranego wraz z szerokim gronem innych twórców, stworzył bowiem dla słuchaczy specjalną grę. Celem której jest zdobycie jeszcze jednej płyty! W pierwszej kolejności należy jednak ułożyć we właściwej kolejności karty z tytułami utworów, które Młody z myślą o albumie „S.E.N.” stworzył wraz z Moo Lattem, DJ’em Ure i Olafsaxx’em z zespołu EABS. Wspomniane karty dołączono do preorderu wydawnictwa „S.E.N.”, dostępnego na stronie nowo założonej wytwórni NUMER OSIEM. Dokładniej jednak cały projekt, jak i zasady związanej z albumem „S.E.N.” gry, przedstawi Wam jego pomysłodawca. Samą premierę wydawnictwa zaplanowano na 22 maja.

„Z tej strony Młody ! Cały czas jest możliwość składania preorderu na album, który stworzyłem z grupą wspaniałych ludzi, a zarazem fachowców w swojej dziedzinie. Prace trwały 2 lata i nie ukrywam, że było sporo trudnych momentów, jednak zaufanie do siebie i innych w połączeniu z konsekwencją, której przy tym projekcie się nauczyłem (nigdy nie jest za późno na naukę btw!:)) doprowadziły mnie właśnie w to miejsce. W nadchodzących tygodniach będziemy odkrywać karty… w przenośni i dosłownie:), a także przedstawimy ekipę pracującą przy projekcie. Co dla mnie bardzo istotne, jest to pierwsze wydawnictwo nowo powstałej wytwórni o nazwie NUMER OSIEM. Zakładam, że zaintrygowały Cię krótkie komunikaty na grafice z początku klipu, więc szybko wyjaśniam zaczynając od hasła „UŁÓŻ SWOJĄ TRACKLISTĘ” – kupując formę fizyczną projektu S.E.N. w preorderze będziesz miał/miała możliwość wzięcia udziału w grze opartej o zestaw dołączonych kart. Każda z nich wizualnie nawiązuje do poszczególnych utworów oraz zawiera tytuł, w przeciwieństwie do muzyki ponieważ na płycie kawałki mają tylko numery. Twoim zadaniem będzie ułożenie tych kart w pewien sposób, który opisujemy w instrukcji. Zadanie niebanalne, gdyż każdy utwór jak i szeroko pojętą sztukę można interpretować na swój własny, niepowtarzalny sposób – tego nauczyła mnie licealna nauczycielka polskiego i chwała jej za to!:) Jeżeli uznasz, że Twoja interpretacja jest gotowa, wchodzisz pod link znajdujący się na ZŁOTYM BILECIE, gdzie masz szansę „WYGRAĆ DODATKOWĄ PŁYTĘ”. Opcja wygrania dodatkowej muzyki będzie dostępna tylko przez jakiś czas po premierze albumu . Na platformach streamingowych również kawałki będą posiadać tylko numery, wyjątek stanowią single. Czas trwania podamy na naszych socialach, także warto śledzić. Po tym okresie nastąpi re-upload projektu S.E.N. z pełnymi tytułami , a strona widniejąca na ZŁOTYM BILECIE zostanie zamknięta”.

– Młody

Pierwszym singlem zwiastującym „S.E.N.” jest wspomniany utwór pt. „ZIMBARDO”. Tytułem, jak i przesłaniem, co oczywiste, nawiązujący do słynnego testu profesora Zimbardo. Określanego mianem eksperymentu więziennego. Polegającego na wcielenie się studentów w rolę więźniów i strażników. W nagraniu samego numeru, oprócz Młodego, udział wziął również asthma, mający już, do spółki z gospodarzem projektu, „manifest” na koncie, oraz Uszer. Utworowi „ZIMBARDO” towarzyszy również teledysk, za którego reżyserią stoi Edgar Wittek oraz, także, Młody.

„Utwór a także wideo jest wizją artystyczną nawiązującą do eksperymentu więziennego. Celem eksperymentu było pokazanie wpływu otoczenia na jednostkę, a otoczenie dzisiaj to nie tylko świat realny, ale także, a może przede wszystkim wirtualny. Internet, medialna propaganda, tempo życia, kult pieniądza, maski sprowadzają nas do pozycji cyfr w dowodzie. Dla człowieka z kolei jest coraz mniej miejsca. W sferze obrazu fotografie przedstawione w teledysku są metaforą różnych sytuacji, w któych może znaleźć się każdy z nas. Cel jest oczywisty – zachęcenie do refleksji”.

(Fot. główna – kadr z video „Zimbardo”)

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powiązane:
Najnowsze newsy:
Komentarze: