MOPS promując nową płytę leci niczym „Concorde”

Opublikowano: 14/09/2020
Autor: Maciej Werner
Zdjecie newsa

Duet MOPS i DJ PETE promując swoje najnowsze długogrające dzieło postawili na porównanie do samolotu Concorde. Dlaczego akurat do pasażerskiego, ponaddźwiękowego odrzutowca, który swoją karierę zakończył 17. lat temu? Dlatego, że docelową grupą odbiorców w obu przypadkach jest tzw. „Wysublimowana Klientela”.

Jak dowiedzieć możemy się bowiem z oficjalnego opisu singla „Concorde”, który przed kilkoma dniami wraz z klipem wleciał na YouTube: „Concorde nigdy nie odniósł komercyjnego sukcesu, na pokładzie samolotu rzadko był komplet pasażerów, a ceny biletów osiągały absurdalne wartości. Mimo iż eksploatacja maszyny była totalnie nieopłacalna, spędziła ona w przestworzach 30 lat. A to oznacza, że za jej stworzeniem nie stała czysta ekonomia, a raczej idea. Idea powołania do życia czegoś wspaniałego!”. I podobną ideą w swoich muzycznych działaniach kierują się właśnie MOPS i DJ PETE, którzy w historii Concorde’a doszukali się analogii do własnej życiowej drogi oraz prezentowanego podejścia do muzyki. Z tą różnicą, że panowie zaznaczają, że dla nich jest to dopiero początek!

Swoje oryginalne podejście do muzyki MOPS i DJ PETE w dłuższej formie zaprezentowali również w ostatnich dniach w postaci albumu zatytułowanego „WYSUBLIMOWANA KLIENTELA” właśnie. Co na nim znajdziemy? Nietuzinkowy rap wysokich lotów i „brzmienie nie do podrobienia globalnie” – to na pewno! Jednak jak zaznaczają autorzy: „To nie jest album dla każdego. To dla WYSUBLIMOWANEJ KLIENTELI”. A jeśli czujesz się adresatem twórczości MOPSA i DJ’a PETE’a to zapraszamy Cię do tego miejsca.

Powiązane:
Najnowsze newsy:
Komentarze: