NWJ łączy siły z Asfalt Records

Opublikowano: 12/02/2019
Autor: Maciej Werner
Zdjecie newsa

Wytwórnia NWJ i Asfalt Records łączą siły. Owocem współpracy tych dwóch znanych i lubianych marek jest dystrybucja nadchodzącego albumu Tede & Sir Mich “Karmagedon” przez Asfalt Distro. Przedsprzedaż płyty ruszy już 14 lutego. Dodatkowo, jeszcze przed premierą albumu do rąk słuchaczy trafi limitowana, winylowa epka “One Star”, której drop będzie miał miejsce 21 lutego w warszawskim Asfalt Shopie na Kredytowej 8 w Warszawie.

Ogłoszeniu rozpoczęcia współpracy Nowego Wielkiego Joł z Asfaltem towarzyszy poniższe, bardzo wymowne w przekazie video zrealizowane przez Wykadrowani Studio. A co o samym tym fakcie mówi założyciel Asfalt Records, Tytus?
“Historia zatoczyła koło, 20 lat temu siedziałem z chłopakami w jednej kabinie nagraniowej gdy powstawały właśnie kolejne zwrotki na “Nastukafszy”, a teraz moja firma będzie sprzedawać płyty Jacka. Dla mnie osobiście ważny jest też fakt, że dwie stare i ważne marki potrafią się tak blisko dogadać dla wspólnego dobra. W tym wypadku 2 + 2 wyjdzie co najmniej 7, a nie 4. Razem możemy więcej. Rzeczywiste partnerstwo to nie tylko w naszej rapgrze, ale w ogóle w polskiej mentalności rzadkie zjawisko. Lubimy się odgradzać, oznaczać teren i szefować na ciasnym, ale własnym podwórku. Cieszę się, że Tede nie miał z tym problemu, czym udowodnił, że jest jedną z najbardziej otwartych osób w polskim hiphopie.”

Asfalt Records prowadzi własną dystrybucję płyt od kwietnia 2017 r. Ostatnio firma otworzyła w Warszawie nowy, duży magazyn dystrybucyjny, połączony z centrum spedycji paczek i osobnym biurem handlowym. Obroty Asfalt Distro rosną z miesiąca na miesiąc, dzięki takim bestsellerom jak O.S.T.R. “W drodze po szczęście” (podwójna platyna), Taco Hemingway “Szprycer” (platyna) i “CAFÉ BELGA” (platyna), czy O.S.T.R. “MTV Unplugged: Autentycznie” (złoto). Każdej z tych płyt towarzyszyła gruba kampania marketingowa w sieci Empik, oraz przeprowadzona profesjonalnie z wsparciem własnego działu IT przedsprzedaż detaliczna. Docenianą przez słuchaczy tradycją w Asfalcie jest dostarczanie o północy w dniu premiery wersji digital wszystkim nabywcom albumu. Album “Karmagedon” nie będzie tutaj wyjątkiem pod żadnym względem. A my od siebie dodamy, że poprzednim dystrybutorem krążków z logiem NWJ (jak i wielu, wielu innych polskich rap płyt) było MyMusic, które powstało z nieistniejącego już, okrytego niezbyt dobrą sławą, UMC Records.

Powiązane:
Najnowsze newsy:
Komentarze: