Pezet zaprezentował właśnie drugi singiel zwiastujący album „Muzyka Komercyjna”. Po rozpoczynającym promocję nadchodzącego wydawnictwa singlu „Jan Paweł”, teraz jest to utwór „Mewa” powstały we współpracy z marką Sprite w ramach kampanii „Chill Time is Not Wasted Time”.
„Muzyka Komercyjna” rządzi się swoimi prawami. Przy tworzeniu swojego nowego, solowego albumu Pezet ponownie postawił zatem na współpracę z dużym koncernem. I ponownie z tym, który zarządza marką Sprite. Pierwszy raz barter z producentem tego gazowanego napoju Kapliński, wraz z bratem, ubił jeszcze w 2017 roku. Wówczas pod hasłem „Born to RFRSH”. Rok 2022 to już natomiast kampania zatytułowana „Chill Time is Not Wasted Time”, która, zgodnie z tym co przekazuje oficjalny komunikat, 'zachęca do zatrzymania się i odpoczynku w taki sposób na jaki każdy ma ochotę, bez względu na to czy jest to słuchanie muzyki, granie w gry komputerowe czy przeglądanie social mediów’.
Symbolem świeżej współpracy Pezeta ze Sprite’em jest wypuszczona właśnie „Mewa”. Za produkcję utworu wspólnie odpowiadają Auer i Łysy. Z kolei sam Pezet o swój najnowszy singiel opisał tymi słowami:
„Mewa to kolejny singiel zapowiadający mój nowy album. Jest to moja zakrzywiona wizja pogoni za szczęściem vs. pogoń za pieniędzmi i rzeczami. Tę ostatnią wszyscy uprawiamy zamiast częściej uprawiać tę pierwszą. Tytułowa „Mewa” to metafora, bo żyję i urodziłem się w Warszawie, gdzie wszystko pędzi niemiłosiernie, a przecież nie ma tu nawet dostępu do morza. Chodzi o to by raczej spędzać swój czas, zamiast go wykorzystywać. Życzę każdemu, żeby mógł tak robić częściej, choćby siedząc nad wodą i gapiąc się w fale”
– Pezet.
Pezet album „Muzyka Komercyjna” słuchaczom w całości zaprezentuje 30 września. Do tego czasu na stronie http://pezet81.pl trwać będzie przedsprzedaż wydawnictwa. Szczegółowy opis nadchodzącego, nowego albumu Pezeta znajdziecie w tym miejscu.